loading loading background
 

Η καλοκαιρινή προστασία της... επιχείρησής σας!

Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, ιδιαίτερα του τελευταίου μήνα του Αυγούστου που διανύουμε, η κίνηση στις επιχειρήσεις μειώνεται, η διάθεση χαλαρώνει και τόσο στο μυαλό, όσο και στο Ίντερνετ επικρατούν η σκέψη και οι εικόνες των διακοπών, του ήλιου και της θάλασσας. Οι περισσότερες δουλειές αναβάλλονται για «μετά το καλοκαίρι» και φαίνεται ότι δεν υπάρχει τίποτα άλλο που να μπορείτε να κάνετε για αυτό από το να περιμένετε. Ή μήπως μπορείτε;

Μήπως αυτοί οι χαλαροί ρυθμοί και η άπλετη διάθεση για διασκέδαση, είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για να δώσετε ένα σημαντικό boost στην επιχείρησή σας;

Πώς; Με έναν καλοκαιρινό και διασκεδαστικό διαγωνισμό! 

 

Διαγωνισμός; Τι, πώς, πού, γιατί;

Ένας διαγωνισμός είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να αυξήσετε την διαδικτυακή κοινότητά σας, δηλαδή τους Fans και Followers σας. Αυτό είναι ιδαίτερα ωφέλιμο γιατί έτσι αυξάνεται το δυνητικό πελατολόγιό σας, στο οποίο αργότερα μπορείτε να προωθήσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.

Τι εννοούμε όμως με τον όρο «Διαγωνισμό»;

Διαγωνισμός είναι μία προωθητική ενέργεια στην οποία το κοινό καλείται να λάβει μέρος με διαφορετικούς σε κάθε περίπτωση όρους. Συνήθως για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό ζητούνται κάποια στοιχεία, όπως ονοματεπώνυμο και email, που αργότερα οι υπεύθυνοι του marketing χρησιμοποιούν για περαιτέρω προωθητικές ενέργειες.

Με τη λήξη του διαγωνισμού ένας ή περισσότεροι από τους συμμετέχοντες  κερδίζουν ένα ή περισσότερα δώρα. 

Τέτοιοι διαγωνισμοί, προπάντων αυτοί που πραγματοποιούνται στα social media και ιδιαίτερα στο Facebook, είναι πολύ συνηθισμένοι στις μέρες μας. Αυτό συμβαίνει τόσο γιατί  η συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών του Internet περνάει πολύ χρόνο στα κοινωνικά δίκτυα όσο και γιατί στα social media υπάρχουν σημαντικές ευκαιρίες για αστραπιαία διάδοση– το γνωστό “viral” φαινόμενο.

Ένα παράδειγμα τέτοιου διαγωνισμού είναι αυτός που δημιούργησε και διαχειρίστηκε η AST για ένα από τα καταστήματα της μεγαλύτερης αλυσίδας Internet Café στην Ελλάδα, της inSpot,  όπως φαίνεται παρακάτω:

 Inspo Olgas Facebook Διαγωνισμός

 Όπως φαίνεται στην εικόνα, το ύφος του διαγωνισμού συνάδει με το νεανικό κοινό της διοργανώτριας εταιρίας και έχει απλό μηχανισμό συμμετοχής για να παροτρύνει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη συμμετοχή από τον κόσμο.

Το δώρο του πρώτου νικητή είναι τέτοιο που να επικοινωνεί τις βασικές υπηρεσίες της inSpot, δηλαδή το Internet και το Gaming, καθώς και τη βασική αξία που πρεσβεύει η εταιρία, δηλαδή την «απόλυτη εμπειρία gaming». Επίσης, προκειμένου να ενθαρρύνουμε όσο το δυνατόν μεγαλύτερη διάδοση δώσαμε κίνητρο για περισσότερες κοινοποιήσεις.

Φυσικά, δεν παραλείψαμε να διαφημίσουμε τον διαγωνισμό αυτό με Facebook ads, τα οποία ήταν πολύ προσεκτικά στοχευμένα σε καθορισμένο κοινό. Έτσι εξασφαλίσαμε ότι ο διαγωνισμός θα γίνει γνωστός στο κοινό-στόχο (target group) του πελάτη μας με την καλύτερη σχέση κόστους-απόδοσης και θα πάρουν μέρος σε αυτόν όσο το δυνατόν περισσότεροι από τους δυνητικούς πελάτες του inSpot Βασ. Όλγας.

 

Περισσότερερς ιδέες για καλοκαιρινά promotions.

Ανάλογα με το δικό σας αντικείμενο, τους στόχους σας, αλλά και το target group σας, θα μπορούσατε κι εσείς να επιλέξετε για αυτή την εποχή ένα καλοκαιρινό θέμα διαγωνισμού: για παράδειγμα θα μπορούσατε να ζητήσετε από το κοινό σας να σας πει τον αγαπημένο τους καλοκαιρινό προορισμό αν δραστηριοποιείστε στον τουρισμό, να ανεβάσει φωτογραφίες με διαφορετικούς τρόπους χρήσης των προϊόντων σας στις διακοπές τους και πολλά άλλα.

Εκτός από διαγωνισμούς, μπορείτε να εκμεταλλευτείτε την καλοκαιρινή περίοδο δημιουργώντας άλλες προωθητικές ενέργειες, όπως κουπόνια τα οποία θα μοιράζετε μέσω των social media ή με emails, events που θα κάνετε γνωστά και θα προωθήσετε διαδικτυακά, εφαρμογές που διευκολύνουν τους πελάτες σας στην οργάνωση των διακοπών και πολλά άλλα.

Έτσι θα προστατέψετε την επιχείρησή σας από την στασιμότητα της «νεκρής» κατά τα άλλα αυτής εποχής, αφού δεν θα την αφήσετε να πάει χαμένη αλλά θα κερδίσετε από αυτή  αυξάνοντας τη βάση των δυνητικών σας πελατών.

Φυσικά, βεβαιωθείτε ότι οι εφαρμογές που θα χρησιμοποιήσετε για τις marketing ενεργειές του  καλοκαιριού είναι φιλικές προς κινητά, αφού οι πελάτες σας το καλοκαίρι βρίσκονται σε κίνηση περισσότερο από ποτέ!

 

Μην σταματάτε εκεί!

Από τη στιγμή που μεγαλώσετε την κοινότητά σας στα social media και κάνετε περισσότερο κόσμο να ενδιαφερθεί για εσάς και τα προϊόντα σας, συνεχίστε την καλή δουλειά όλο τον χρόνο!

Εκμεταλλευτείτε την αυξημένη βάση δυνητικών πελατών που δημιουργήσατε για να τους προωθήσετε περισσότερo τα προϊόντα σας με το email marketing, να χτίσετε μια σχέση συμπάθειας μαζί τους,  να δημιουργήσετε πιστούς πελάτες και να κερδίσετε σταθερά και σε βάθος χρόνου με αυξημένες πωλήσεις.

Εσείς ποιες καλοκαιρινές προωθητικές ενέργειες ετοιμάσατε ή θα ετοιμάσετε για το φετινό καλοκαίρι;

 

Επικοινωνήστε μαζί μας