loading loading background
 

Google Adwords, αυτός ο άγνωστος...

Αν ανήκετε στην κατηγορία των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, υπάρχουν καλά και ...λιγότερο καλά νέα:

Ας ξεκινήσουμε με τα δεύτερα. Γεγονός είναι ότι πολλές φορές έχετε να ανταγωνιστείτε πολύ μεγάλες εταιρίες. Οι εταιρίες αυτές διαθέτουν περισσότερους πόρους από εσάς που συνήθως τους δίνουν το πλεονέκτημα να διαφημιστούν περισσότερο και να κάνουν τα πρϊόντα και τη μάρκα τους γνωστά.

Τα καλά νέα είναι ότι στην εποχή μας μπορείτε κι εσείς να αγωνιστείτε στην ίδια αρένα, παρόλο το μικρότερο διαφημιστικό budget. Αυτό μπορείτε να το κάνετε με τα Google Adwords. Γιατί μπορεί τα μεγαλύτερα brands να έχουν το πλεονέκτημα όταν μιλάμε για PPC (Pay Per Click), όμως και οι μικρότερες μάρκες μπορούν να αποκτήσουν impressions (θεάσεις) και clicks στη Google.

 

Πώς το κάνω (σωστά);

Τα βασικά που απαιτούνται είναι ένας έξυπνα δομημένος λογαριασμός, σωστό targeting (στόχευση κοινού) και προσεκτικό bidding (προσφορά για clicks). Πιο αναλυτικά:

 

1# Απλή λίστα Keywords

Μην κάνετε το συνηθέστερο λάθος και δημιουργήσετε μία τεράστια λίστα με λέξεις-κλειδιά. Όσα περισσότερα keywords βάζετε, τόσο περισσότερο χρόνο και κόπο χρειάζεστε για να διαχειριστείτε το λογαριασμό κινδυνεύοντας να σπαταλήσετε χρήματα άσκοπα. 

Το καλύτερο είναι να ξεκινήσετε με μία μικρή και απλή λίστα keywords, την οποία μπορείτε να μεγαλώνετε σταδιακά.

 

2# Συνεχή  αξιολόγηση

Πολύ βασική είναι η συνεχής αξιολόγηση και παρακολούθηση του λογαριασμού μας. Πόσο κόσμο στέλνουν τα Adwords στην ιστοσελίδα μας, τι conversion rate (ποσοστό μετατροπών) έχουμε, ποιες λέξεις-κλειδιά και ομάδες διαφημίσεων δουλεύουν καλύτερα; ποιες «τρώνε» απλώς το budget μας χωρίς λόγο;

Όλα αυτά μπορούν να μετρηθούν μέσα από το λογαριασμό μας Google Analytics, επομένως η δημιουργία ενός και η σύνδεσή του με την ιστοσελίδα μας μάς φέρνει λίγο πιο κοντά στην επιτυχία.

 

3# Σωστό targeting

Μην προσπαθήσετε να στοχεύσετε όλες τις πιθανές τοποθεσίες, όλες τις πιθανές συσκευές, όλες τις πιθανές λέξεις κλειδιά κ.ο.κ., γιατί απλώς αυξάνετε τον κίνδυνο να σπαταλήσετε χρήματα. Το καλύτερο είναι να στοχεύσετε το κοινό σας, όπως προσεχτικά θα ορίσετε αναλύοντας τα στατιστικά της ιστοσελίδας σας.

Έτσι θα αυξήσετε τις πιθανότητες για καλύτερο click-through rate και φυσικά μεγαλύτερα ποσοστά μετατροπών, τα οποία θα σας γλιτώσουν...λεφτά!

 

4# Σταθερό Budget

Είναι πολύ σημαντικό να μην ξεφύγουμε από το διαθέσιμο budget μας στην προσπάθειά μας να εμφανιζόμαστε στο top σημείo της Google.

Καλύτερη στρατηγική είναι να θέσετε ένα ημερίσιο ποσό για τα Google Ads σας και να παραμείνετε σε αυτό. Οι συνεχείς αλλαγές μπορεί να μειώσουν την απόδοση της καμπάνιας σας, αφού η Google σε κάθε αλλαγή θα χρειαστεί να ξαναρυθμίσει τον τρόπο που δείχνει τις διαφημίσεις σας.

 

5# Bidding

Τέλος, αποφασίστε το maximum CPC (Cost Per Click) ποσό που θέλετε να πληρώνετε. Το CPC που θέτετε θα ορίσει και το ranking της διαφήμισής σας, σύμφωνα πάντα και με το quality score σας.

 

adwords quality score calculation

 

Μία καλή τακτική είναι να υπολογίσετε το εισόδημα που βγάζετε από κάθε αγορά  Χ το conversion rate.

 

Αξίζει μια επένδυση στα Google Ads

Κανείς δεν είπε ότι είναι απλό. Το interface των AdWords είναι δύσκολο και περίπλοκο, ενώ η Google κάνει συνεχώς αλλαγές που δεν μας αφήνουν να πιστεύουμε για πολύ ότι «το μάθαμε». Ταυτόχρονα, η ορολογία που χρησιμοποιείται είναι αρκετά δύσκολη για τον απλό χρήστη. Όλα αυτά αποθαρρύνουν ακόμα και το απλό στήσιμο ενός λογαριασμού AdWords.

Όμως θέλει υπομονή και επιμονή. Μετά την πρώτη «κρυάδα» και εξοικείωση με τα Adwords τα αποτελέσματα μπορούν να είναι εντυπωσιακά και ιδιαίτερα κερδοφόρα! Σίγουρα αξίζει τον κόπο να κάνετε αυτή την επένδυση που σας δίνει τη δυνατότητα να βρεθείτε εκεί που βρίσκονται και μεγάλες ανταγωνίστριες εταιρίες!

Εσείς σκοπεύετε να δοκιμάσετε τα Google Ads; Αν ναι θα χαρούμε να συζητήσουμε τη δική σας περίπτωση και να λύσουμε τις απορίες σας.  Επικοινωνήστε μαζί μας εδώ.

Επικοινωνήστε μαζί μας