loading loading background
 

Facebook marketing: πώς θα βγείτε νικητής!

Tα τελευταία χρόνια το Facebook έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας και αυτό δεν έχει περάσει απαρατήρητο στον επιχειρηματικό κόσμο.Εκατομμύρια, επιχειρήσεις μικρές ή μεγάλες, παλεύουν για να επιτύχουν τα καλύτερα αποτελέσματα με την επένδυσή τους στο Facebook Marketing.

Ποιοι είναι οι νικητές;

Visuals, visuals, visuals!

Σύμφωνα με το Socialbakers, το 87% των πιο επιτυχημένων posts στο Facebook είναι φωτογραφίες, κάτι το οποίο δεν αποτελεί έκπληξη στην εποχή της “Οπτικής Επικοινωνίας”, όπου η φωτογραφία είναι η µόνη «γλώσσα» που γίνεται κατανοητή σε όλα τα µέρη του κόσµου! Άλλωστε όλους δεν μας ελκύει μια όμορφη εικόνα;

Σκεφτείτε και τη δική σας συμπεριφορά, όταν κάνετε log in στο Facebook: συνήθως, αφιερώνετε λίγα μόλις λεπτά για να κάνετε scroll στο News Feed σας, ενώ προσπερνάτε μεγάλα κείμενα ή αδιάφορες φωτογραφίες! Το ίδιο κάνει και ο μέσος χρήστης!

Αυτό που τις περισσότερες φορές δεν προσπερνάμε είναι ένα εντυπωσιακό και στρατηγικά σχεδιασμένο visual!  Μία όμορφη εικόνα, «τραβάει» αυτόματα το Like μας ή και ακόμα περισσότερη αλληλεπίδραση με σχόλια και κοινοποιήσεις.

Καταλαβαίνουμε ότι στο Facebook marketing οι εικόνες παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο και όχι μόνο έχουν την μεγαλύτερη επιρροή, αλλά το καταφέρνουν και σε ελάχιστο χρόνο!

Αυτό συμβαίνει γιατι ο εγκέφαλός μας επεξεργάζεται το οπτικό περιεχόμενο 60.000 φορές πιο γρήγορα από ότι ένα κείμενο. Επίσης, είμαστε περισσότερο συνηθισμένοι σε μη-λεκτική επικοινωνία, αφού το  το 93% της ανθρώπινης επικοινωνίας είναι μη-λεκτική!

Στην εποχή μας λοιπόν μία εικόνα δεν είναι μόνο χίλιες λέξεις αλλά μπορεί να γίνει και χίλια Likes, Comments και Shares στο Facebook!

Οι όμορφες εικόνες είναι ο νικητής στην μάχη των Facebook posts!

Πώς όμως μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τις εικόνες και το Facebook marketing για να προωθήσουμε την επιχείρησή μας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο;

Το Facebook φτιάχτηκε για να φέρνει κοντά τους ανθρώπους, βοηθώντας τους να μοιράζονται νέα και στιγμές με φίλους και οικογένεια, να επικοινωνούν, να ανταλλάσσουν πληροφορίες, να ενημερώνονται και να διασκεδάζουν. Δεν φτιάχτηκε για να προμοτάρουμε τα προϊόντα μας!

Το λάθος που κάνουν οι περισσότερες επιχειρήσεις είναι να προσεγγίζουν το Facebook σαν ένα παραδοσιακό μέσο διαφήμισης και όχι σαν ένα μέσο που προωθεί την ανθρώπινη αλληλεπίδραση!

Μία Facebook σελίδα που κάνει αποκλειστικά «ξερά», προωθητικά προϊοντικά posts, δεν συμβαδίζει με τη νοοτροπία του μέσου και των χρηστών του κι ενδεχομένως να φέρει τα αντίθετα από τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Οι επιχειρήσεις θα πρέπει συνεχώς να επινοούν δημιουργικούς τρόπους για να κρατούν το ενδιαφέρον των Fans τους, ενώ ταυτόχρονα να τους ενημερώνουν για τα προϊόντα τους και τις αξίες που πρεσβεύουν.  

Οι όμορφες εικόνες μας δίνουν τον καλύτερο τρόπο για να μπορούμε να κάνουμε ακριβώς αυτό.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Volkswagen!

Η Volkswagen χρησιμοποιεί το Facebook για να δημιουργήσει ένα οπτικό timeline! Οι fans έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν την Γερμανική εταιρεία αυτοκινήτων μέσα από μια οπτική αναπαράσταση της εξέλιξής της, αρχής γενομένης από το 1938!

Όταν οι χρήστες περιηγούνται στο χρονολόγιο, αισθάνονται μέρος της ιστορίας της εταιρίας, από την κατασκευή του πρώτου εργοστασίου της Volkswagen μέχρι τον εορτασμό του εκατομμυριοστού αυτοκινήτου VW!

 Facebook Marketing case study VW

Πηγή: Volkswagen Facebook Fan Page

Ο συγκεκριμένος τρόπος χρήσης οπτικού περιεχομένου είναι ενδιαφέρον, εκπαιδευτικός και σίγουρα έχει κάτι να πει σε όλους μας! Τόσο οι λάτρεις του αυτοκινήτου όσο και οι “αρχάριοι” θα απολαύσουν να περιεργάζονται το χρονοδιάγραμμα της εταιρίας λαμβάνοντας ένα πολιτιστικό μάθημα με φόντο την Volkswagen...το «αυτοκίνητο των ανθρώπων»!

Χρησιμοποιήστε κι εσείς τις εικόνες!

Οι καταναλωτές στις μέρες μας φροντίζουν να ενημερώνονται για ένα προϊόν και μια εταιρία πολύ πριν αποφασίσουν να αγοράσουν. Τα social media αποτελούν σημαντική «στάση» στην έρευνα αγοράς τους και σίγουρα περιμένουν να βρουν εκεί την εταιρία που τους ενδιαφέρει.

Εκμεταλλευτείτε κι εσείς αυτή την ευκαιρία με μία σωστή και καλά φροντισμένη παρουσία.

Για καλύτερα αποτελέσματα δώστε στους καταναλωτές τις απαραίτητες πληροφορίες και χτίστε το brand σας μέσα από τις εικόνες: σχεδιάστε την στρατηγική σας, δημιουργήστε τα κατάλληλα visuals για τα posts σας  και πετύχετε τους στόχους σας μέσω του σωστού Facebook Marketing!

Επικοινωνήστε μαζί μας