loading loading background
 

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να πείτε στους πελάτες σας «Καλό Πάσχα»!

Με την ευκαιρία των Πασχαλινών εορτών , θα μιλήσουμε σήμερα για το πώς μια εταιρεία μπορεί να εκμεταλλευτεί το Πάσχα και το Internet  για να χτίσει το brand της, να προωθήσει τα προϊόντα της, να αυξήσει την προσέλευση του κόσμου στα καταστήματά της  και φυσικά να αυξήσει το τζίρο της.

Ας ξεκινήσουμε με δεδομένο ότι έχετε προγραμματισμένη τουλάχιστον μία email καμπάνια για να ευχηθείτε στους πελάτες σας «Καλό Πάσχα» (αν δεν το έχετε κάνει, θα έπρεπε). Πολύ ωραία.

Έχετε αναλογιστεί πόση διαφορά θα κάνει στους πελάτες σας; Πόσοι ακόμα ανταγωνιστές σας και μη θα στείλουν το ίδιο - ή σχεδόν το ίδιο – email με το δικό σας; Γιατί το δικό σας email θα ξεχωρίσει από τα υπόλοιπα; Τι είναι αυτό που θα κάνει τους υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες  σας να ψάξουν περισσότερα για εσάς, να μιλήσουν για εσάς στους φίλους τους ή να σας θυμηθούν όταν έρθει η ώρα για τα ψώνια τους; 

Το email με τις ευχές είναι καλό,αλλά στις μέρες μας το «καλό» μπορεί να γίνει «εξαιρετικό» με ελάχιστους πόρους και μεγάλη ανταπόδοση!

 

Τι μπορούμε να κάνουμε για να ξεχωρίσουμε;

Στο τραπέζι βρίσκονται πολλά: custom apps, διαγωνισμοί στα social media, targeted google ads και χίλια δυο άλλα.

Οι επιλογές  αμέτρητες, αυτό που παραμένει όμως σταθερό κάθε φορά είναι τα βασικά συστατικά της επιτυχίας • σωστή θέσπιση στόχων, κατάρτιση σωστής στρατηγικής και υλοποίησης και φυσικά αξιολόγηση στο τέλος της κάθε προωθητικής ενέργειας.

Πάνω σε αυτά τα στοιχεία βασίστηκαν και οι παρακάτω καμπάνιες που παραθέτουμε ως παραδείγματα  πρωτότυπων και επιτυχημένων εποχιακών διαφημιστικών εκστρατειών.

 

*eggsplode*

#jellylondoneggs

Η Jelly Belly Candy Company, η εταιρεία που φτιάχνει τα γνωστά μας «ζελεδάκια» με γεύσεις φρούτων,  δημιούργησε με αφορμή το Πάσχα ένα διασκεδαστικό παιχνίδι όπου οι παίκτες μπορούσαν να σπάνε πασχαλινά αβγά γεμισμένα με jellies φρούτων, προκαλώντας μία έκρηξη από ζαχαρωτά. Για κάθε σπασμένο αβγό ο παίκτης μάζευε πόντους  και ο νικητής του διαγωνισμού κέρδιζε ζαχαρωτά για έναν ολόκληρο χρόνο.

Φυσικά οι πόντοι μοιράζονταν και στα social media με το hashtag #jellylondoneggs για μεγαλύτερη απήχηση.

To όνομα και τα προϊόντα της διοργανώτριας εταιρείας γίνονταν γνωστά δημιουργώντας θετικές εντυπώσεις, ενώ ταυτόχρονα μαζεύονταν emails των συμμετεχόντων για μετέπειτα προωθητικές ενέργειες.

 

Διαγωνισμός #findtheeggs 

#findtheeggs


Η Tesco, η γνωστή Βρετανική αλυσίδα Super-Markets και πολυκαταστημάτων, διοργάνωσε κι αυτή ένα πασχαλινό παιχνίδι - διαγωνισμό, το οποίο έδωσε τεράστια δημοσιότητα στην εταιρεία και μεγάλη προσέλευση πελατών στα καταστήματα της τις ημέρες του Πάσχα.

Το παιχνίδι, ήταν ένα virtual «κυνήγι θησαυρού» που λάμβανε χώρα στην ειδικά διαμορφωμένη ιστοσελίδα. Με χρήση της τεχνολογίας Google Street View οι παίκτες προσπαθούσαν να ανακαλύψουν πασχαλινά λαγουδάκια και αβγά. Αν τα έβρισκαν, έπαιρναν ένα κουπόνι ή κωδικό για την πασχαλινή λιχουδιά που ανακάλυψαν, το οποίο εξαργύρωναν σε ένα κατάστημα  Tesco ή με τις online αγορές τους αντίστοιχα.

Το hashtag #findtheeggs που δημιουργήθηκε για το διαγωνισμό ήταν το δημοφιλέστερο εκείνες τις ημέρες, μετρώντας 7,062 posts. Η επιτυχία του μπορεί να κατανοηθεί αν λάβουμε υπόψιν ότι το ίδιο το hashtag του Πάσχα –το  #easter – ήρθε δεύτερο σε δημοφιλία με 1,397 posts.

Σε πολλά από αυτά τα posts  απλώς αναφερόταν από τους χρήστες ότι πήραν μέρος στο διαγωνισμό, αρκετά όμως προήλθαν από ανθρώπους που έπαιξαν και ανακοίνωναν πόσο το διασκέδασαν, δημιουργώντας θετικές εντυπώσεις για το brand.

Μπορείτε κι εσείς να πετύχετε πολύ

περισσότερα πράγματα!

Βλέπουμε λοιπόν πώς συνδυάζοντας το Internet με τη δημιουργικότητα και μία καλά σχεδιασμένη διαφημιστική ενέργεια, μπορούμε να εκμεταλλευτούμε την Πασχαλινή περίοδο και να κάνουμε πολλά περισσότερα από το να ευχηθούμε απλώς «Καλό Πάσχα».  Εμείς επιλέξαμε φέτος να σας ευχηθούμε δίνοντάς σας χρήσιμες Πασχαλινές ιδέες που ελπίζουμε να σας δώσουν έμπνευση και να βοηθήσουν την επιχείρησή σας!

Eπιλέξτε κι εσείς φέτος να ευχηθείτε με έναν τρόπο δημιουργικό που θα σας ξεχωρίσει από τους ανταγωνιστές σας και ταυτόχρονα θα χτίσει το brand σας, θα επικοινωνήσει τις αξίες του και θα προωθήσει τα προϊόντα σας!

Και αν δεν προλαβαίνετε πλέον το Πάσχα...υπάρχουν ένα σωρό άλλες ευκαιρίες μέσα στο χρόνο, φτάνει να τις δείτε!  Για περισσότερες ιδέες,μπορείτε φυσικά να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Καλό Πάσχα σε όλες και όλους!

Επικοινωνήστε μαζί μας