loading loading background
 

Η αλήθεια για την σχέση μεταξύ B2B Marketing και Social Media

Δημοσιεύτηκε από: Έφη Χατζηγιαννοπούλου, Social Media Specialist

Στον χώρο του Social Media marketing συχνά συναντάμε το ερώτημα "τι μπορούν να προσφέρουν τα social media στο B2B marketing;". Ας απαντήσουμε λοιπόν σε αυτό το ερώτημα ξεκινώντας από τα βασικά.

Γνωρίζετε όσα πρέπει για τα Social Media;

Για να ενσωματωθούν τα social media στο B2B marketing θα πρέπει πρώτα να υπάρχει καλή κατανόηση των διαφορετικών social media. Για κάθε είδους επιχείρηση που την ενδιαφέρει να αναπτυχθεί,  υπάρχει συνεχής ανάγκη για πωλήσεις αλλά και για social media marketing. Σε αυτό δεν διαφέρει σε τίποτα και μία B2B επιχείρηση. Πρέπει όμως να γίνει βέβαιο ότι επενδύεται χρόνος στα σωστά social media σύμφωνα με τις ανάγκες τις κάθε επιχείρησης. Ας δούμε μερικά στοιχεία που βοηθούν να καταλάβουμε πως υπάρχουν τρόποι με τους οποίους μπορούν τα social media να ωφελήσουν μία B2B επιχείριση που ίσως δεν γνωρίζατε!

To Facebook έχει πολύ μεγαλύτερη σχέση με το B2B Marketing απ'ότι φαντάζονται οι περισσότεροι!

Ανεξάρτητα από το ποιο είναι το niche μια επιχείρησης B2B, το Facebook αποτελεί ένα social media-σταθερή αξία, όσο και αν συνήθως θεωρούνται κατάλληλα για B2B μόνο το Twitter και το Linkedin. Να τι λένε οι μελέτες:

Οι μέσος decision-maker χρησιμοποιεί το Facebook περίπου 18 ημέρες τον μήνα, ενώ χρησιμοποιεί 13 ημέρες τον μήνα το Linkedin και το Twitter. Μάλιστα, περνάει αρκετό χρόνο στο Facebook ώστε οι προσλαμβάνουσες από αυτό να επηρεάζουν τις αποφάσεις του.

24% των ερωτηθέντων είπαν πως πριν κάνουν business με μία εταιρεία, πρώτα τσεκάρουν το Facebook page της! Και είναι λογικό να ελέγχουν πρώτα την παρουσία που έχει αυτή η εταιρεία στο social media κανάλι που οι ίδιοι χρησιμοποιούν περισσότερο. Στην συνέχεια φυσικά θα προχωρήσουν και παρακάτω την έρευνα τους. Η πρώτη εντύπωση όμως θα σχηματιστεί από το Facebook και όλοι γνωρίζουμε την βαρύτητα της πρώτης εντύπωσης, ακόμη και σε επίπεδο σημαντικών αποφάσεων!

Αν το περιεχόμενο το έχει μοιραστεί κάποιος που εμπιστεύονται, το πιστεύουν και οι ίδιοι!

Είναι απαραίτητη μία δυνατή παρουσία στα social media για μία επιχείρηση B2B. Αν μία B2B επιχείρηση δώσει βάση στο να αναρτά περιεχόμενο μέσω του οποίου θα δείχνει την εξειδίκευση της, θα εμπνέει εμπιστοσύνη και θα κρατάει το ενδιαφέρον του κοινού της αλλά συγχρόνως θα δίνει και αρκετές πληροφορίες για τις δικές της υπηρεσίες ή προϊόντα σε αυτόν που τις χρειάζεται, τότε τα social media είναι ένα αποτελεσματικό μέσο για να χτίσει μία εταιρεία την καλή φήμη της, ακόμη και εκεί που αλλιώς ίσως να μην είχε εύκολη πρόσβαση. Ας μην ξεχνάμε ότι το internet δεν γνωρίζει περιορισμούς!

Είναι λογικό ένας decision maker να συνεργαστεί με μία εταιρεία αφού πειστεί πρώτα για το credibility της. Ένας από τους παράγοντες που θα τον βοηθήσουν να σχηματίσει την σωστή γνώμη για την επιχείρηση σας είναι και το περιεχόμενο που θα βρει στα social media κανάλια σας.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με Social Media Marketing επικοινωνείστε μαζί μας εδώ!

Κάντε εγγραφή στο newsletter μας εδώ.

 

 

 

 

Επικοινωνήστε μαζί μας